sobota, 16 listopada 2013

Ekspansja Domu Mody PUCCI !

Marka PUCCI, znana z kontrowersyjnych i zupełnie przeciwstawnych w stosunku do niej opinii, rozpoczyna ekspansję na światowe rynki. Firma, założona w 1947 roku przez Arystokratę Emilio Pucci rusza z nową kampanią, zmieniając dotychczasową filozofię. Niewątpliwie możemy to zauważyć w nowej kolekcji spring/summer 2014, w której obecny projektant marki – Peter Dundas postanowił przełamać wzorce typowe dla PUCCI i stworzyć kolekcję inspirowaną modą uliczną. Jego główne założenie to otwarcie podbojów domy mody dla młodszej grupy docelowej.

Patrząc na historię marki bardzo trudno powiedzieć, czy obrany kierunek jest słuszny i czy zmiana charakterystycznych printów, na nowoczesne inspirowane street-fashion okaże się trafionym pomysłem. Jednak 44-letni energiczny projektant twierdzi, że szczęście ma zapisane w DNA, dlatego nie myśli nawet o porażce.

Estetyka domu mody PUCCI sprawia, że ma on swoich zagorzałych przeciwników, jak i zwolenników. W każdym z krajów, w których marka otwiera nowe butki, mogą pojawić się skrajne opinie. Taki przykład możemy obserwować we Francji, gdzie otwarto nowy sklep na prestiżowej ulicy mody – Avenue Montaigne. Paryżanki – miłośniczki stylu vintage,  niezbyt przychylnie odnoszą się do nowych inspiracji w kolekcji PUCCI, którą uważają za zbyt błyszczącą i krzykliwą. Kolejne butki, zostały otwarte w Nowym Jorku i Rzymie. Czy ekspansja marki oraz zmiana odbiorców włoskich projektów, spotkają się z akceptacją i sukcesem?  

Kolekcja spring/summer 2014





Kolekcja spring/summer 2012



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz