Marka PUCCI, znana z
kontrowersyjnych i zupełnie przeciwstawnych w stosunku do niej opinii,
rozpoczyna ekspansję na światowe rynki. Firma, założona w 1947 roku przez Arystokratę
Emilio Pucci rusza z nową kampanią, zmieniając dotychczasową filozofię.
Niewątpliwie możemy to zauważyć w nowej kolekcji spring/summer 2014, w której
obecny projektant marki – Peter Dundas postanowił przełamać wzorce typowe dla
PUCCI i stworzyć kolekcję inspirowaną modą uliczną. Jego główne założenie to
otwarcie podbojów domy mody dla młodszej grupy docelowej.
Patrząc na historię marki bardzo
trudno powiedzieć, czy obrany kierunek jest słuszny i czy zmiana
charakterystycznych printów, na nowoczesne inspirowane street-fashion okaże się
trafionym pomysłem. Jednak 44-letni energiczny projektant twierdzi, że
szczęście ma zapisane w DNA, dlatego nie myśli nawet o porażce.
Estetyka domu mody PUCCI sprawia,
że ma on swoich zagorzałych przeciwników, jak i zwolenników. W każdym z krajów,
w których marka otwiera nowe butki, mogą pojawić się skrajne opinie. Taki
przykład możemy obserwować we Francji, gdzie otwarto nowy sklep na prestiżowej
ulicy mody – Avenue Montaigne. Paryżanki – miłośniczki stylu vintage, niezbyt przychylnie odnoszą się do nowych
inspiracji w kolekcji PUCCI, którą uważają za zbyt błyszczącą i krzykliwą. Kolejne
butki, zostały otwarte w Nowym Jorku i Rzymie. Czy ekspansja marki oraz zmiana odbiorców włoskich projektów, spotkają się z
akceptacją i sukcesem?
Kolekcja spring/summer 2014
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz