piątek, 8 listopada 2013

Magia zapachu - Filmowa reklama Dolce & Gabbana

„Street of Dreams” to najnowszy, krótkometrażowy film promujący zapach włoskiej marki Dolce & Gabbana  - The One. Zrealizowany przez mistrza sztuki reżyserskiej, Martina Scorsese z udziałem dwóch niezwykłych gwiazd, Scarlett Johansson i Matthew McConaughey to uczta dla oczu. Prawdziwy glamour prosto z Hollywood, którym można nacieszyć zmysły przez ponad dwie minuty, podziwiając klasę i styl bohaterów.

Produkcja nawiązuje do złotych czasów kina, w których biało-czarny obraz nadawał filmom wyjątkowości i tajemniczości. Scarlett i Matthew podążają ulicami Nowego Jorku, opowiadając historię pasji, miłości oraz pokazując ponadczasowy i wyjątkowy szyk.

Zgodnie z filozofią marki, przesłanie kampanii jest połączeniem symboliki i siły miłości oraz marzeń. Reżyser miał za zadanie przede wszystkim pokazać nieuchwytność, a zarazem unikatowość klasycznego piękna, zaklętego również w perfumach The One. Zapach jest subtelny, wyrafinowany i uwodzicielski, co zostało doskonale odzwierciedlone w perfekcyjnie wykonanym filmie. Eteryczność Scarlett i zmysłowość Matthew sprawiają, że magiczne woń wręcz unosi się w powietrzu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz