„Street of Dreams” to najnowszy, krótkometrażowy film
promujący zapach włoskiej marki Dolce & Gabbana - The One. Zrealizowany przez mistrza sztuki
reżyserskiej, Martina Scorsese z udziałem dwóch niezwykłych gwiazd, Scarlett
Johansson i Matthew McConaughey to uczta dla oczu. Prawdziwy glamour prosto z
Hollywood, którym można nacieszyć zmysły przez ponad dwie minuty, podziwiając
klasę i styl bohaterów.
Produkcja nawiązuje do złotych czasów kina, w których
biało-czarny obraz nadawał filmom wyjątkowości i tajemniczości. Scarlett i Matthew
podążają ulicami Nowego Jorku, opowiadając historię pasji, miłości oraz
pokazując ponadczasowy i wyjątkowy szyk.
Zgodnie z filozofią marki, przesłanie kampanii jest
połączeniem symboliki i siły miłości oraz marzeń. Reżyser miał za zadanie przede wszystkim pokazać
nieuchwytność, a zarazem unikatowość klasycznego piękna, zaklętego również w perfumach
The One. Zapach jest subtelny, wyrafinowany i uwodzicielski, co zostało
doskonale odzwierciedlone w perfekcyjnie wykonanym filmie. Eteryczność Scarlett i zmysłowość Matthew
sprawiają, że magiczne woń wręcz unosi się w powietrzu…
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz